Μια διαφήμιση που χωρίζει την Ελλάδα σε «Τουριστική» και «Υπόλοιπη»

Το γύρο των S-media κάνει  ένα σποτ για τις διακοπές στην Ελλάδα/Κρήτη, το οποίο θέλει  καταρχήν να καθησυχάσει
τους τουρίστες. Το  σενάριο δείχνει έναν προβληματισμένο τουρίστα της κατηγορίας «άσπρη κάλτσα με πέδιλο» ο οποίος είναι διχασμένος ανάμεσα σε όσα βλέπει εντός των  τουριστικών προορισμών και καταλυμάτων και όσα αναφέρουν τα media.

Το πιο σημαντικό όμως σε συμβολικό πεδίο είναι καταγραφή μια δεύτερης παράλληλης Ελλάδας η οποία  είναι η «Τουριστική.

Στο video   o τουρίστας καλείται να ζήσει στην  Τουριστική Ελλάδα και ενδίδει,  αγνοώντας την Υπόλοιπη στην οποία συντελουνται οι γνωστοί πειραματισμοί των τρϊκανών και των μνημονιακων.


Αρέσει σε %d bloggers: